スポンサーサイト
0

    一定期間更新がないため広告を表示しています

    posted by: スポンサードリンク | - | | - | - | - | - |
    あしたのジョー行ってきました★ Joe's Festival in Sanya!
    0
      JUGEMテーマ:観光まちづくり

      10月8日の土曜日、あしたのジョーのふるさと祭りに行ってきました
      …といいますか、売り子ボランティアしてました(笑)
      土曜日はお祭りの中でもメインの日だったようで台東区出身の演歌歌手の白井みさ子さん、そして尾藤イサオさんのステージがありました

        I went to the Tomorrow's Joe homecoming festival on Oct 8th, last Saturday!
      Actually, I helped selling Joe's T-shirts.  Did anybody see me? lol
      There was a small concert by Misako Shirai and Isao Bito who were born in Taito-ward  Isao Bito sang a theme of "Ashita no Joe"!

      尾藤イサム






















      見てのとおり、多くの方がステージを見にいらっしゃいました!やぱり生のコンサートはいいですネ。聴き惚れます
      尾藤さんのステージの後、ウレシイことに(大変なことにともいう)Tシャツを買いにいらっしゃるお客様が大勢皆さん、ありがとうございました
      ずっとTシャツを売っていた私は尾藤さんのサインをもらいそこねたという…orz

        Many people came to see the concert! It's so nice to listen to his voice so close in distance.  Amazing voice.  After the concert, there was a rush of people who came to our booth to buy Joe's T-shirts! ...got to be busy!  Thanks a lot to those who bought them.
      ...After all, I missed getting the signature of Isao Bito on my T-shirt...





      ステージの隣ではボクシング体験コーナーが!もちろん私もいっぱいサンドバックなぐってきました
      そして子どもたちのボクシング体験教室が  子どもたちの一生懸命な姿、なかなか頼もしかったです  個人的にはマスクした悪役(プロ)対 子ども の対戦が見ものでした(いい写メがとれなかったぁ

      There was a booth that you can experience boxing too! There's no doubt that I punched the sandbags many times.   Children joined the boxing class offered by the professional boxers; especially it was so much fun to watch the match between the bad guy  (masked pro) vs. children!  No good pictures, sorry...orz

      子ども体験

















      ちょっとうまく撮れた写メをここでひとつ。
      これはジムの方たちによるスパーリング風景。間近でみるとちょーカッコ良かったですよ〜
      Let me show you one photo! There was a demonstration of sparring.  Soooo cool!

      ボクシング





















      なかなかの盛り上がりを見せたあしたのジョーのふるさと祭り。きっと来年も開催されることだと思われます
      最後に…Youtube見ていたら偶然見つけたあしたのジョー実写版のセット映像。山谷の風景も昔はこんな感じだったのかな〜と思いを馳せます

      The organizer said there would surely be another Joe's homecoming festival next year!
      Lastly, let me introduce you a video on Youtube; it shows the set of "Tomorrow's Joe" used in the live-action film.  Perhaps Sanya community looked like this in past?  COOOL!

      http://www.youtube.com/watch?v=cL5briysQh4&NR=1&feature=fvwp
       
      posted by: monchi | 山谷のまちづくり Community Development in SANYA | 14:02 | comments(0) | trackbacks(0) | - | - |
      スポンサーサイト
      0
        posted by: スポンサードリンク | - | 14:02 | - | - | - | - |









        この記事のトラックバックURL
        http://hotelmeigetsu.jugem.jp/trackback/10
        トラックバック